خرید لوازم یدکی موتور ویبره

لوازم یدکی موتور ویبره

 موتور ویبره بسیار پرکاربرد است. و در صنایع زیادی از آن استفاده می شود. بنابر این آسیب جزیی یکی از قطعات موتور می تواند عملکرد کل پروژه را زیر سوال ببرد. به همین دلیل ما در سایت فرتاک آروین پندار، این مقاله را می نویسیم تا اطلاعات شما را راجع به لوازم یدکی موتور ویبره افزایش دهیم.

لیست قیمت لوازم یدکی موتور ویبره

لوازم یدکی ویبره بدنه مانند شفت، موتور و شیلنگ در این مجموعه موجود است. لوازم یدکی ویبره بدنه سه فاز و هم تک فاز موجوداست. شما می توانید برای اطلاع از لیست قیمت و دریافت کاتولوگ این محصول با همکاران ما تماس بگیرید.

موتور ویبره چیست؟

مهم‌ترین و تنها وظیفه موتور ویبره ایجاد ارتعاش یا لرزش در ماشین‌آلات صنعتی است. این دستگاه در اندازه‌های متفاوتی طراحی و تولید گردیده و در صنایع زیادی کاربرد دارد. ساختار موتور ویبره شبیه به الکتروموتوهاست و مانند آن دو وزنه گریز از مرکز در دوطرف دستگاه قرار گرفته‌ است.

اگر بخواهیم نحوه کار این دستگاه را به طور خلاصه بگوییم می‌توان گفت این دستگاه بعد از دریافت انرژی از منبعش آن را به ارتعاش تبدیل (تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی) می‌کند. تنها دلیلی که از این دستگاه درصنایع مختلف استفاده می‌شود نیاز به ایجاد ارتعاش در مقیاس‌های کوچک و بزرگ می باشد.

موتور ویبره کجا استفاده می شود؟

صنایع زیادی هستند که به دلایل مختلف به تکان و لرزش نیار دارند. از جمله این صنایع می‌توان به صنایع غذایی، صنایع سیمان و بتن، صنایع آرد و سیلوها، صنایع ساختمانی، صنایع ریخته‌گری، صنعت برق و روشنایی و ذغال‌سنگ، صنایع بازیافت، صنایع فولاد و… اشاره کرد. ویبره بدنه ، تجهیزی به شدت کاربردی است. اگر یکی از قطعات آن آسیب ببیند باید سریع جایگزین تا مشکلی در روند انجام کار پیش نیاید.

لوازم یدکی موتور ویبره

سیستم موتور ویبره شامل یک موتور الکتریکی است و وزنه‌ای که بخشی از محور 360 درجه را در بربگیرد به دیگری متصل شده است. حرکت موتور در کل دستگاه باعث ایجاد لرزش می شود. بنابراین این ویبراتور ساختار پیچیده ای ندارد. لوازم یدکی این ویبره شامل:

  • شفت ویبره بدنه
  • موتور ویبره بدنه
  • شیلنگ ویبره بدنه
  • بلبرینگ ویبره بدنه
  • و…

هر گونه لوازم یدکی موتور ویبره به خصوص بلبرینگ که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد در شرکت فرتاک آروین پندار موجود می باشد.

بلبرینگ: اولین قطعه ای که نیاز به یدک دارد.

احتمالا برای شما سوال شده است. منظورمان از اولین قطعه ای که نیاز به یدک دارد چیست؟ بلبرینگ یکی از حساس‌ترین قطعه‌های موجود در ویبره بدنه است. و نسبت به قطعات دیگر حساس تر است. به همین دلیل راجع به خراب شدن خود بلبرینگ و جای آن توضیح می‌دهیم.

  • دلایل خراب‌شدن بلبرینگ ها

شاید برایتان جالب باشه که بدانید طول عمر این تجهیز به طور طبیعی کوتاه است و زود از بین می رود. اما اتفاقاتی می توانند این طول عمر را کوتاه تر کنند. که یکی از آن ها تنظیم اشتباه لنگ هاست که به بلبرینگ ها آسیب می رساند و باعث خرابی آن ها می‌شود.

هنگام استفاده از موتر ویبره های ساچمه ای بشکه ای که همان ویبره بدنی هایی هستند که در آن ها از بلبرینگ های قوی و ساچمه استوانه ایی استفاده می شود. حتما طی یک بازه پانزده تا بیست روزه بلبرینگ ها گریس کاری شوند. در غیر این صورت علاوه بر این که بلبرینگ به مرور زمان خراب می شود، سیم پیچی می سوزد و استاتور از بین می رود.  لازم به ذکر است در موتور ویبره های سبک که بلبرینگ های شش هزار استفاده می شود نیازی به گریس کاری نیست.

  • دلایل خراب‌شدن جای بلبرینگ ها

رایج ترین دلیلی که جای بلبرینگ ها خراب می شود؛ عدم تقارن در تنظیم لنگ هاست و با عث می شود جا بلبرینگ از مسیر خود خارج شود. جا بلبرینگ دو حالت دارد: یکی از جنس چدن می باشد و دیگری به صورت بوش آهنی که در داخل آلمینیوم قرار گرفته است. تفاوتی ندارد هر دو مدل را می توان جووش داد و ماشین کاری کرد. هر دو باید در دو مرحله جوش و تراش انجام شود تا کل سطح جابلبرینگ پوشش داده شود.

بیشتر بخوانید: هر آن چه که باید راجع به ویبره بدنه بدانید.

خرید لوازم یدکی موتور ویبره 

انوع لوازم یدکی در مجموعه فرتاک آروین پندار موجود می باشد. لوازم یدکی مانند انواع مختلفی از شفت‌های ویبره، پایه‌های ویبره، سرعت‌کنترل‌کننده‌های ویبره، کابل‌های ویبره، باتری‌های ویبره، ترانسفورماتور‌های ویبره، محافظ‌های ویبره، سوئیچ‌های ویبره، کلاچ‌های ویبره، ترمینال‌های ویبره، روغن‌کاری‌کن‌های ویبره، فلنج‌های ویبراتور، پمپ‌ های ویبراتور، دستگاه های تست لرزش و … می باشد.

لوازم یدکی تقلبی زیادی در بازار موجود است برای خرید این لوازم یدکی حتما به مجموعه ها و شرکت های معتبر سر بزنید و از آن ها خرید کنید. پیشنهاد ما به شما شرکت فرتاک آروین پندار است شما می توانید برای خرید انواع لوازم یدکی موتور ویبره، گرفتن مشاوره، دریافت کاتالوگ و استعلام دقیق قیمت با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X

منو