شفت ویبره بدنه

موجود

مجموعه فرتاک آروین پندار جز بزرگترین‌ها در تولید شفت ویبره بدنه در ایران می‌باشد. که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا برای کاربردهای صنعتی تولید و عرضه می‌کند.

مقایسه
امروزه درون دستگاه‌های الکترونیکی قطعه ای وجود دارد که باعث ایجاد لرزش و به اصلاح ویبره در آن‌ها می‌شود، که به آن موتور ویبره می‌گویند. دستگاه‌های ویبراتور وسیله الکتریکی می‌باشند، که در صنایع بسیاری مانند صنعت عمران و ساختمان برای ایجاد ارتعاش و لرزش و ویبره کردن انواع قالب های بتنی و میزهای ویبراتور و یا در صنایع غذایی و آردسازی کاربرد دارد. گروه صنعتی فرتاک آروین پندار شفت ویبره بدنه را با کیفیت بسیار بالایی جهت مصارف مختلف صنعتی تولید می‌کند.

شفت ویبره بدنه چیست؟

ویبره بدنه از یک الکتروموتور Electric motor دو سر شفت تشکیل شده است. دو سر آن لنگ یا وزنه هایی قرار دارد که باعث می شود در هر بار چرخش شفت، ضربه هایی را به سیستم وارد کند. موتور ویبره که به نام ویبره بدنه نیز در صنعت شناخته می شود دستگاهی است که به مانند یک ویبراتور لرزاننده برای ایجاد ارتعاش درماشین آلات صنعتی کاربرد دارد. این ارتعاش توسط یه الکترموتور Electric motor در ویبره بدنه توسط چرخش شفت مرکزی ایجاد می‌شود.

کاربرد این دستگاه

این محصول یک دستگاه الکتریکی است، که به مانند یک ویبراتور لرزاننده برای ایجاد ارتعاش در ماشین آلات صنعتی کاربرد دارد. این ارتعاش توسط یک الکتروموتور Electric motor در این دستگاه، توسط چرخش شفت مرکزی ایجاد می شود. انتقال نیرو از شفت مرکزی توسط انگشتی های روی آن، به صورت دوارانی به پیکره دستگاهی که ویبره بدنه به آن متصل شده، انتقال پیدا می‌کند. این محصول در صنعت برای ایجاد ارتعاش در ماشین آلات صنعتی کاربرد دارد. این ارتعاش توسط یک الکتروموتور در شفت مرکزی ایجاد می‌شود.

این دستگاه چگونه نصب می شود

نحوه نصب آن به نوع دستگاه ویبره بستگی دارد. در برخی از دستگاه‌های ویبره، این محصول به صورت مستقیم به پیکره دستگاه متصل می‌شود. در برخی دیگر از دستگاه‌های ویبره، این محصول به صورت غیرمستقیم به بدنه دستگاه متصل می‌شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر محصولات مجموعه فرتاک آروین پندار، کلیک کنید.
X

منو