لوازم یدکی ویبره بدنه

موجود

مجموعه فرتاک آروین پندار بزرگترین مرکز پخش لوازم یدکی ویبره بدنه در ایران می‌باشد. که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا برای کاربردهای صنعتی تولید و عرضه می‌کند.

مقایسه
امروزه درون دستگاه‌های الکترونیکی قطعه ای وجود دارد که باعث ایجاد لرزش و به اصلاح ویبره در آن‌ها می‌شود، که به آن موتور ویبره می‌گویند. دستگاه‌های ویبراتور وسیله الکتریکی می‌باشند، که در صنایع بسیاری کاربرد دارد. اما این محصول نیاز به لوازم یدکی جهت تعمیر و ارتقا دارد. گروه صنعتی فرتاک آروین پندار بزرگترین مرکز پخش لوازم یدکی ویبره بدنه می‌باشد.

لوازم یدکی ویبره بدنه

لوازم یدکی ویبره بدنه شامل:
  • شفت ویبره بدنه
  • موتور ویبره بدنه
  • شیلنگ ویبره بدنه
  • و …

این لوازم در انواع سه فاز و تک فاز موجود است. این وسیله در دورهای ۷۵۰ ، ۱۰۰۰ ، ۱۴۰۰ ، ۳۰۰۰ ارائه می‌شود که دورهای کمتر نیز موجود است.

کاربرد لوازم یدکی ویبره بدنه

این لوازم یدکی شامل انواع مختلفی از شفت‌های ویبره، پایه‌های ویبره، سرعت‌کنترل‌کننده‌های ویبره، کابل‌های ویبره، باتری‌های ویبره، ترانسفورماتور‌های ویبره، محافظ‌های ویبره، سوئیچ‌های ویبره، کلاچ‌های ویبره، ترمینال‌های ویبره، روغن‌کاری‌کن‌های ویبره، فلنج‌های ویبراتور، پمپ‌ های ویبراتور، دستگاه های تست لرزش و … می باشد.

چگونه موتور ویبره کار می کند؟

موتور ویبره یا موتور ارتعاشی، وسیله‌ای مکانیکی است که انرژی منبع را به انرژی ارتعاشی و لرزشی تبدیل می‌کند. منبع موتور ویبره می‌تواند الکتریکی یا پنومانیک باشد. موتور ویبره از یک قطعه اصلی به نام الکتروموتور Electric motor ساخته شده است که منبع تغذیه این دستگاه است. در داخل الکتروموتور Electric motor، چندین قطب مغناطیسی وجود دارد که با تغذیه الکتریکی، باعث ارتعاشات در بدنه موتور می‌شود.

اجزای تشکیل دهنده موتور ویبره بدنه

اجزای موتور ویبره به‌طور کلی شامل موتور برای ایجاد نیروی محرکه، دو یا سه محافظ عایق، میله، پیچ و یک یا چند شفت نیم دایره است. شفت نیم دایره در موتور ویبره بدنه برای انتقال نیرو به شفت‌های دیگر و همچنین ایجاد نوسانات مکانیکی در بدنه استفاده می‌شود که کاربرد بسیار مهمی دارد.
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر محصولات مجموعه فرتاک آروین پندار، کلیک کنید.
X

منو

لوازم یدکی ویبره بدنه

لوازم یدکی ویبره بدنه