ویبره بدنه تک فاز 1400 دور

موجود

مقایسه
دسته بندی :

موتور ویبره بدنه از زیر گروه های الکتروموتور های AC می باشند که کاربردهای بسیاری در صنعت های متفاوت و صنایع مادر دارند. از قالب های بتن و صنعت های ساختمانی تا کانوایر ها و دستگاه های سورتینگ و هاپرها و صنایع غذایی از قدرت های متنوع ویبره بدنه تک فاز 1400 دور استفاده می گردد که جهت جا به جایی مواد، حباب زدایی، سورت کردن و … به کار برده می شود.

اجزای موتور ویبره:

ویبره بدنه تشکیل گردیده از یک الکتروموتور 2 سر شفت می باشد که در 2 سر آن یک سری وزنه به شکل نا متقارن (نیم دایره ای) وصل هستند، که در موقع گردش شفت موتور این وزنه ها موجب ایجاد لرزه و ارتعاش هایی می گردند. این وزنه ها با دقت به نیاز و کارایی دستگاه قابل تنظیم می باشند.

نحوه انتخاب ویبره بدنه تک فاز 1400 دور:

دور الکتروموتور:

 دور الکتروموتور فاکتور خاصی می باشد که در انتخاب آن بسیار با اهمیت است که در دور های 1000 ، 1500 و 3000 موجود می باشد. که با افزایش دور موتور تعداد ضربه ها در دقیقه افزایش پیدا می کند که ضرباتی بسیار ریز و تعداد بالا و دامنه حرکتی پایین هستند.

قدرت ضربه:

این فاکتور ویبره بدنه تک فاز 1400 دور متناسب با وزنه هایی می باشند که به وسیله ی کارخانه به آنان وصل گردیده اند. قدرت موتور ویبره ها با واحد کیلونیوتون و یا جهت آسانی بیشتر با واحد کیلوگرم بیان می گردند.

توان الکتروموتور:

توان که متناسب با قدرت و دور آن تعیین گردیده و توان الکتروموتوری می باشد که در موتور ویبره استفاده می گردد.

موتور های ویبره به خاطر استفاده در صنعت های مختلف از عایق بندی نسبی مناسبی در مقابل ذرات گرد و غبار و مایعات برخوردار می باشند. این موتور ها دو درپوش یکی جهت جعبه تقسیم و یکی جهت لنگ ها دارند که خود موتور را در مقابل مایعات و گرد و غبار و مصرف کنندگان را در مقابل خطرات ناشی از گردش لنگ ها حفاظت میکند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر محصولات مجموعه فرتاک آروین پندار، کلیک کنید.

X

منو

ویبره بدنه تک فاز 1400 دور

ویبره بدنه تک فاز 1400 دور