ویبره بدنه پنوماتیک

موجود

مقایسه
دسته بندی :

ویبره بدنه پنوماتیک یک نوع ابزار ارتعاشی می باشند که از هوا فشرده جهت به وجود آوردن  ارتعاش و لرزش در سازه‌ ها، مصالح، و تجهیزات مختلف استفاده می‌ گردد. این نوع ویبره در صنایع متفاوتی کاربرد دارد، از جمله:

  • ساختمان‌ سازی و راه‌ سازی
  • صنایع معدنی
  • صنعت خودروسازی
  • صنعت مواد ساختمان
  • صنایع غذایی و دستیابی به مواد غذایی

۱. ساختمان‌ سازی و راه‌ سازی:

در ساختمان‌ سازی و راه‌ سازی، ویبره‌ های بدنه پنوماتیک برای تراکم و فشرده‌ سازی بتن و مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این ویبره‌ ها به کمک ارتعاشاتشان می‌ توانند بتن را در قالب‌ ها تراکم کنند و مواد را بهبود دهند.

۲. صنایع معدنی:

در برخی فرآیندهای استخراج مواد معدنی، ویبره بدنه پنوماتیک برای تراکم و تجمع مواد معدنی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۳. صنعت خودروسازی:

در تولید قطعات خودرویی و تجهیزات جانبی، ویبره‌ بدنه پنوماتیک برای تست و بررسی تحمل و مقاومت قطعات مختلف به ارتعاشات و لرزش‌ های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۴. صنعت مواد ساختمانی:

در تولید مصالح ساختمانی مانند آجر، بلوک، و سنگ‌ های مصنوعی، ویبره‌های بدنه پنوماتیک جهت تراکم و فشرده‌ سازی مواد استفاده می‌ شوند.

۵. صنایع غذایی و دستیابی به مواد غذایی:

در تولید محصولات غذایی مانند شکلات، بیسکوییت، و موارد دیگر، ویبره‌ های بدنه پنوماتیک به منظور تراکم و ترتیب‌ دهی مواد مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

۶. صنایع دیگر:

ویبره‌ های بدنه پنوماتیک در صنایع مختلفی مانند تولید لوازم بهداشتی، محصولات الکترونیکی، و سایر محصولات صنعتی نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

در کل، ویبره‌ های بدنه پنوماتیک به علت قابلیت کنترل دقیق ارتعاشات، قدرت تراکم و فشرده‌ سازی، و کاربردهای متنوع، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر محصولات مجموعه فرتاک آروین پندار، کلیک کنید.

X

منو

ویبره بدنه پنوماتیک

ویبره بدنه پنوماتیک