ویبره بدنه 65 کیلویی 1400 دور

موجود

مجموعه فرتاک آروین پندار بزرگترین گروه صنعتی جهت تولید ویبره بدنه 65 کیلویی 1400 دور در ایران می‌باشد. که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا برای کاربردهای صنعتی تولید و عرضه می‌کند.

 
مقایسه
دسته بندی :

امروزه درون دستگاه‌های الکترونیکی قطعه ای وجود دارد که باعث ایجاد لرزش و به اصلاح ویبره در آن‌ها می‌شود، که به آن موتور ویبره می‌گویند. دستگاه‌های ویبراتور وسیله الکتریکی می‌باشند که در صنایع بسیاری مانند صنعت عمران و ساختمان برای ایجاد ارتعاش و لرزش و ویبره کردن انواع قالب های بتنی و میزهای ویبراتور و یا در صنایع غذایی و آردسازی کاربرد دارد. ویبره بدنه با سرعت 1400 دور در دقیقه یک تجهیز قدرتمند است که به کاربرد در تراکم و فشرده‌سازی مواد ساختمانی، مصالح، و سازه‌ها کمک می‌کند. گروه صنعتی فرتاک آروین پندار، تولید کننده ویبره بدنه 65 کیلویی 1400 دور با کیفیت بسیار بالایی می‌باشد. جهت دریافت لیست قیمت تمام محصولات این مجموعه، با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

ویبره بدنه چیست؟

ویبره بدنه یک وسیله الکتریکی است که در صنایع مختلفی ازجمله صنعت عمران و ساختمان جهت عملیاتی مانند ارتعاش، لرزش و ویبره کردن انواع قالب های بتنی، میزهای ویبراتور و سرندها کاربرد بسیار بالایی دارند.

موتور های ویبره به دلیل استفاده در صنایع مختلف از عایق بندی نسبی خوبی در برابر ذرات گرد و غبار و مایعات برخوردار هستند. این موتور ها 2 درپوش یکی برای جعبه تقسیم و یکی برای لنگ ها دارند که خود موتور را در برابر مایعات و گرد و غبار و مصرف کنندگان را در برابر خطرات ناشی از گردش لنگ ها حفاظت می‌کند. عملکرد دستگاه موتور ویبره بدنه یک مکانیزم ساده دارد، به این صورت است که یک موتور الکتریکی (الکتروموتور) محوری را می‌چرخاند، حالا به دلیل این که این محور چرخنده در انتهای خود یک وزنه ناقص دارد (ناقص به این دلیل که کل 360 را پوشش نمیدهد و به طور معمول 25 تا 50 درصد را پر می‌کند) و باعث میشود که مرکز ثقل جا به جا می‌شود. 

ویبره بدنه 65 کیلویی 1400 دور

چطور موتور ویبره بدنه را انتخاب کنم؟ 

برای انتخاب موتور ویبره بدنه باید به دو پارامتر الزامی توجه کرد: انتخاب دور موتور ویبره و مقدار ضربه ویبره بدنه. برای انتخاب دور موتور ویبره باید بر اساس کاربری مدنظر انجام شود. ویبره بدنه‌ها به طور معمول در دورهای 750، 1000، 1500 و 3000 دور تولید می‌شوند. این ویبره بدنه ها از یک الکتروموتور دو سر شفت تشکیل شده است. دو سر آن یک سری وزنه به صورت نا متقارن (نیم دایره ای) متصل هستند، که در زمان گردش شفت موتور این وزنه ها باعث ایجاد لرزه و ارتعاش‌هایی می‌شوند. این وزنه ها با توجه به نیاز و کارایی دستگاه قابل تنظیم هستند.

  • دور الکتروموتور: 

دور الکتروموتور از مهمترین مشخصاتی است که باید هنگام انتخاب موتور ویبره بدنه به آن دقت کرد. این محصول در دور های 1000، 1500 و 3000 موجود می‌باشد. که با افزایش دور موتور تعداد ضربه ها در دقیقه افزایش می‌یابد، ضرباتی بسیار ریز با تعداد بالا و دامنه حرکتی پایین می‌باشند.

  • قدرت ضربه:

قدرت ضربه نسبت به وزنه هایی که توسط کارخانه به آن متصل شده است بستگی دارد. قدرت موتور ویبره ها با واحد کیلونیوتون kilonewton و یا برای راحتی بیشتر با واحد کیلوگرم بیان می‌شوند.

  • توان الکتروموتور:

متناسب با قدرت و دور آن تعیین شده و توان الکتروموتوری است که در موتور ویبره استفاده می‌شود.

ویبره بدنه 65 کیلویی 1400 دور

چطور موتور ویبره را تعمیر کنم؟

برای تعمیر موتور ویبره باید ابتدا علت خرابی را پیدا کنید. در صورتی که موتور ویبره شما خراب شده است، بهتر است به یک فروشگاه موتور ویبره مراجعه کنید تا آن را تعمیر کنند. در صورتی که موتور ویبره شما قابل تعمیر نبود، باید آن را تعویض کنید.

چطور موتور ویبره را نصب کنم؟

برای نصب موتور ویبره، ابتدا باید موتور ویبره را در محل مناسب قرار دهید. سپس با استفاده از پیچ‌گوشتی، پیچ‌های موتور را با بدنه دستگاه بگیرید. بعد از آن، با استفاده از کابل‌های مناسب، موتور را به برد الکترونیکی دستگاه وصل کنید. جهت خرید این محصول صنعتی و پر کاربرد می‌توانید با مجموعه ما ارتباط برقرار نمایید.
 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر محصولات مجموعه فرتاک آروین پندار، کلیک کنید.

X

منو

ویبره بدنه 65 کیلویی 1400 دور

ویبره بدنه 65 کیلویی 1400 دور