پلاک ویبره بدنه

موجود

مجموعه فرتاک آروین پندار تولید کننده بزرگترین پلاک ویبره بدنه در ایران می‌باشد. که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا برای کاربردهای صنعتی تولید و عرضه می‌کند.

مقایسه

در عصر جدید درون دستگاه‌های الکترونیکی ابزاری وجود دارد که باعث ایجاد لرزش و به اصلاح ویبره در آن‌ها می‌شود. امروزه این ابزار در صنعت کاربرد بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال می‌توان به گوشی‌های تلفن همراه اشاره کرد، که برای هشدار به دارنده آن لرزش ایجاد می‌کند. اما در گذشته این دستگاه‌های ویبره کاربرد متفاوتی داشتند. گروه صنعتی فرتاک آروین پندار پلاک ویبره بدنه با کیفیت بسیار بالایی دارد.

پلاک ویبره بدنه چیست؟

ویبره بدنه یک دستگاه صنعتی است که با هدف تولید لرزش و ارتعاش طراحی و ساخته شده است. پلاک ویبره بدنه، دستگاهی است که به داخل بدنه ویبره و ارتعاش اضافه می‌شود، تا لرزش را به بدنه منتقل کند.

کاربرد پلاک ویبره بدنه

پلاک ویبره بدنه در صنایع مختلفی مانند صنایع بتن، معدن، ساختمان سازی، خودروسازی و … کاربرد دارد. این دستگاه با ارتعاشات ایجاد شده کمک می کند تا حباب های درون قالب بتن خارج شده و حبابی در آن باقی نماند. همچنین در صنایع دیگر نیز برای تولید قطعات بتنی کوچک و یا سنگ مصنوعی و قطعات کوچک دیگر از این محصول استفاده می‌شود.

کارکرد این دستگاه

این دستگاه با ارتعاشات ایجاد شده کمک می کند تا حباب های درون قالب بتن خارج شده و حبابی در آن باقی نماند. همچنین در صنایع دیگر نیز برای تولید قطعات بتنی کوچک و یا سنگ مصنوعی و قطعات کوچک دیگر از پلاک ویبره بدنه استفاده بسیار زیادی می شود. پلاک ویبره بدنه با ارتعاشات ایجاد شده، به قالب بتن چنانچه حباب های درون آن خارج نشده باشد، کمک می کند تا حباب های درون آن خارج شده و حبابی در آن باقی نماند.
نحوه ساخت این دستگاه

پلاک ویبره بدنه از چند قطعه تشکیل شده است که در آن از موتور ویبره استفاده می شود. موتور ویبره با ارتعاشات ایجاد شده، به قالب بتن چنانچه حباب های درون آن خارج نشده باشد، کمک می کند تا حباب های درون آن خارج شده و حبابی در آن باقی نماند. این دستگاه در صنایع دیگر نیز برای تولید قطعات بتنی کوچک و یا سنگ مصنوعی و قطعات کوچک دیگر استفاده می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر محصولات مجموعه فرتاک آروین پندار، کلیک کنید.

X

منو